פרסום בגוגל

פרסום בגוגלחברתנו מתמחה במתן שרותי פרסום בגוגל. אנו מספקים מגוון שירותים מקצועיים ויצירתיים לפרסום ממוקד ואסטרטגי בגוגל לרבות פרסום ממומן (PPC-Pay Per Click) או קידום אורגני של אתרים בגוגל.

לקבלת הצעה צלצלו עכשיו ונשמח להציע פתרון מתאים - 077-5560060

פרסום בגוגל דורש מחויבות מצד הלקוח להצלחת הפרויקט ללא התפשרות על איכות השירות. עסקים שמבינים את הגישה הזו ופועלים לפיה הם לקוחות אדסייט לאורך שנים.

כיום לא ניתן לנהל בית עסק מבלי לפרסם אותו באמצעות גוגל. גם אתר אינטרנט מושקע ויפה, שמציג את העסק באור חיובי ואמין, אינו מספיק על מנת להביא לעסק תזרים קבוע של לקוחות.

חשוב מאוד ליצור כמה שיותר חשיפה באמצעות פרסום באינטרנט לאתר שלכם, כזה שיוכל לספק לכם כניסות רבות של גולשים רלוונטיים בכל חודש. אם יש לכם נחישות, מיקוד, אורך רוח ואמונה בתהליך, נוכל לאפיין לכם את האסטרטגיה המתאימה ביותר עבורכם שתביא את התוצאות הטובות ביותר במסגרת התקציב העומד לרשותכם.

פרסום בגוגל – אורגני או ממומן?

גוגל הוא אפיק המדיה הגדול והיעיל ביותר והקל ביותר למדידה - הוא מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בישראל ובעולם. המיקום של האתר שלך בתוצאות החיפוש  הרגיל הקרוי "אורגני" בגוגל מעיד על הפופולאריות ועל המקום שהעסק תופס בשוק.

לפיכך, חשוב מאוד לעשות את מה כל שניתן על מנת להגיע למקומות גבוהים בתוצאות החיפוש בגוגל. מדובר במנוע חזק מאוד של פרסום אתרים באינטרנט ובסופו של דבר – מנוע של מכירות. לעומת זאת הפרסום הממומן גמיש יותר, וניתן למקם אותו במיקומים מדוייקים מול קהל ספציפי, בכל זמן נתון.

ההבדל בין פרסום ממומן לפרסום אורגני נמדד אפקטיבית בפועל, בשטח. באופן כללי ניתן לומר שפרסום ממומן מביא תוצאות מהירות יותר ויעיל לטווח הקצר, בעוד  הקידום האורגני יעיל יותר וזול יותר לטווח הארוך.

כנסו לפרטים נוספים על אפשרויות הבחירה בפרסום מומן או אורגני

 

פרסום אורגני בגוגל

הגישה של חברתנו אומרת כי חובה להופיע בעמוד הראשון בין התוצאות הראשונות או בכלל לא! על זה נאמר – אם אתה לא שם אתה לא קיים!  לכן ככלל, לקוחות וותיקים של Adsite ממוקמים בין 5 הראשונים בעמוד הראשון כשמדובר בחיפוש אורגני בגוגל ישראל, ובין 10 המקומות הראשונים, כשמדובר בקידום גוגל בחו"ל – וזו תוצאה שמעט מאד חברות בישראל יכולות להתגאות בה!

 

פרסום ממומן (PPC)

בפרסום הממומן בגוגל הנקרא גם  ADWORDS אתה משלם לגוגל על כל קליק של גולש בקישור לאתר שלך בתהליך אנו מקימים עבורך את הקמפיין בעלות הקמה חד-פעמית, ולאחר מכן מנהלים עבורך את קמפיין בגוגל הממומן תוך שינוי מתמיד לשיפור התוצאות – כל זאת תוך התחשבות בתקציב שאתה קובע!

לסיכום – הבחירה באחת משתי השיטות תלויה בגורמים רבים, אך באופן כללי, ניתן להשיג את המטרה בעזרת שתי השיטות המשלימות זו את זו.

 

האם גוגל יחליף את שיטות הפרסום במדיה?

אחד מערוצי הפרסום הגדולים ביותר כיום הנו פרסום בטלוויזיה תחת הכותרת "חסויות" או לחלופין "פרסומות".

לאור ההתפתחות הטכנולוגית של מכשיר הטלוויזיה שלנו ושילובו עם ממשק המאפשר גלישה באינטרנט דרך המכשיר, הצפייה בערוצים מסחריים פוחתת בשל מלאי התכנים החינמיים המוצע לנו בלחיצת כפתור.

שילוב אידאלי זה המאפשר הנגשה משמעותית של תכנים, מעלה את החשיפה לרשת החיפוש בגוגל דרך המסך אצלכם בסלון ועל כן, עולה בהדרגה הרלוונטיות של גוגל ככלי פרסומי מנצח גם על מרקע הטלוויזיה – קרא עוד אודות יתרונות הפרסום בגוגל על פני המדיה.