פרסום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגלחברת Adsite מספקת שרותי פרסום ממומן בגוגל אשר מחייב מאיתנו הבנה שיווקית של המדיה וידע מקצועי בקידום אתרים וזאת בנוסף להבנת השירות או המוצר אותו אנו רוצים לפרסם.

לא פעם מגיעים אלינו לקוחות אשר מנהלים פרסום ממומן בגוגל בכוחות עצמם. האמת היא שקל לפרסם בגוגל, אך קשה להגיע לתוצאות טובות ובציוני איכות גבוהים.

לפרטים נוספים חייגו: 077-5560060

תכנית שותפים של Google Adwords

חברתנו קיבלה הסמכה רשמית של גוגל להקמה או ניהול קמפיינים ממומנים במנוע החיפוש גוגל וברשת המדיה.

Google Partners  הנה הפלטפורמה של גוגל המיועדת לסוכנויות פרסום המתמחות בפרסום ממומן. במסגרת השותפות חברתנו מקבלת מנהל לקוחות ייעודי העוזר בשיפור מתמיד של הקמפיינים שבאחריותינו, גישה בלעדית למגוון הטבות, אירועי הדרכה לעובדים, הצעות לקידום המכירות של הלקוחות שבאחריותינו וכלים נוספים שנועדו רק לשותפים מוסמכים.

איך מודדים תוצאות פרסום ממומן בגוגל?

ישנם מספר פרמטרים חשובים בבואנו למדוד את ה-ROI, את ההחזר על ההשקעה בפרסום הממומן:

  • כמות ואיכות הלידים הנכנסים
  • ציוני איכות לדפי הנחיתה
  • מחיר ממוצע לקליק

בין שלל האפשרויות בולטת היום שיטת פרסום ממומן בגוגל שתוצאותיה עולות לפעמים גם על תוצאותיהם של קמפיינים מושקעים בעלות גבוהה מאד. פרסום ממומן פירושו למעשה רכישת מודעות המופיעות במנוע החיפוש של גוגל ומובלטות אל מול תוצאות חיפוש רלוונטיות לתחום העיסוק של החברה. בניגוד לרכישת באנרים, שעלותם יכולה להיות גבוהה, פרסום ממומן באינטרנט מבוסס על שיטת PPC – Pay Per Click. כלומר – התשלום על מודעות  מחושב לפי כמות הקליקים של הגולשים על המודעה.

פרסום ממומן בגוגל – קו ישיר ללקוח הפוטנציאלי

פרסום בגוגל פר קליק

על פי רוב, קמפיין פרסום ממומן באינטרנט מתייחס בעיקר למנוע החיפוש של גוגל. מנוע זה הוא הפופולרי ביותר בקרב גולשים ולמעשה רוב תהליכי קידום האתרים באינטרנט מתבססים על היכולת לפצח את הקוד המקדם את האתר מעלה בתוצאות החיפוש. במקרה של פרסום ממומן באינטרנט במנוע החיפוש של גוגל, מאפשרת גוגל ליצור מודעות שנרכשות ומשולמות לפי קליקים. מודעות אלו מופיעות לרוב בצדי תוצאות החיפוש או מודגשות בצבע שונה מתוצאות חיפוש אחרות. בולטות זו מספקת יתרון ברור על חברות מתחרות שיכולות להופיע בתוצאות החיפוש של הלקוח אך מתגמדות אל מול פרסום ממומן ובולט. לרוב מדובר בניסוח טסקט קצר, קליט ומושך שמוביל ללחיצה על המודעה וכניסה אל אתר האינטרנט הרלוונטי או אל דף הנחיתה של הלקוח.

פרסום ממומן באינטרנט מחייב יד על הדופק

כמו כל קמפיין פרסומי  אחר, גם פרסום ממומן באינטרנט מחייב מעקב אחר תוצאות. בין אם אנחנו משתמשים בשירותי קידום אתרים חיצוניים או מבססים את מערך הפרסום בתוך החברה עצמה, חשוב לעקוב ולראות שיש תוצאות לתהליך קידום האתר ולקמפיין פרסום ממומן באינטרנט. חברות רבות נעזרות בגוגל אנלטיקס כדי לעקוב ולראות את כמות החשיפה והקליקים שצובר אתר האינטרנט של החברה ובעזרת תוכנה זו ניתן גם להבחין מהיכן מגיעים הגולשים אל האתר. כך נוכל לראות אם מודעת פרסום כלשהי שהעלינו היא אפקטיבית ונותנת חשיפה טובה לאתר שלנו.

כך ניצור קמפיין פרסום ממומן באינטרנט

כדי ליצור קמפיין אפקטיבי על ידי פרסום ממומן באינטרנט דרושים מומחים בעלי ידע מקצועי בתחום קידום האתרים והפרסום ברשת האינטרנט.  מומחי קידום האתרים של אדסייט מתעדכנים באופן קבוע בחידושים ובשינויים שמבצעת גוגל מדי פעם בתחום הפרסום הממומן ולכן יכולים לסייע למקד ולייעל פרסום ממומן באינטרנט כך שלא נבזבז תקציבי פרסום מיותרים על מודעות לא אפקטיביות. לכן אדסייט היא הכתובת ליצירת קמפיין קריאייטיבי ויעיל לכל  עסק שרוצה להתחרות ולנצל את הזירה האינטרנטית לשיפור תוצאותיו העסקיות.