איך לייצר פרסום אפקטיבי בגוגל?

כיום יודע כל בעל עסק שארגון בלי אתר אינטרנט הוא כמו ארגון ללא עובדים, ללא מנהל וללא מטרה. אז אם אתם קוראים את הטקסט הזה עכשיו ואתם הבעלים הגאים של עסק בישראל, רוב הסיכויים שיש לכם אתר אינטרנט פעיל. השאלה היא אם אתם מפיקים ממנו את המרב. פרסום בגוגל היא הדרך האולטימטיבית להפיק את החשיפה המקסימלית לה אתם מייחלים. ישנם עוד מספר שיטות של פרסום באינטרנט עליהן נדון בהמשך, אך נכון להיום פרסום בגוגל היא הדרך האולטימטיבית.

פרסום אפקטיבי בגוגלאז מהו בדיוק פרסום בגוגל? בקצרה מדובר על הקפצת האתר שלכם במעלה רשימת תוצאות החיפוש. על מנת לסבר את האוזן בואו נניח שאתם מחפשים חנות פרחים בחיפה באינטרנט. בשורת השאילתה אתם מקישים את המילים חנות פרחים חיפה. תוך כמה עשיריות השנייה יופיעו מולכם עשרות אלפי תוצאות. רוב הסיכויים שאתם תכנסו לתוצאות שממוקמות בעמוד הראשון, ככל הנראה בחלקו העליון. גולשים מעטים בוחרים תוצאה שממוקמת בעמוד השני ולעמוד השלישי והלאה כבר כמעט אף גולש לא מגיע. לפיכך פרסום בגוגל מהותו מיקום ומיקום גבוה ככל האפשר.

חברות לקידום אתרים או פרסום בגוגל על ידי תשלום?

כיום ישנן לא מעט חברות שפועלות בתחום של פרסום בגוגל. מדובר על חברות שמהות העבודה שלהם מתרכזת סביב התאמת האתרים שלכם בצורה האופטימלית למנוע החיפוש הפופולרי. פרסום בגוגל בצורה זו נקרא גם קידום אתרים בצורה אורגנית. על ידי התאמה מרבית ניתן למצוא חן בעיני מנוע החיפוש ולהתקדם בטבעיות למעלה רשימת תוצאות החיפוש. הצורה השנייה היא תשלום לגוגל. הקישורים הממומנים יופיעו במודגש מעל לרשימה האורגנית.

השאלה היא איזו דרך עדיפה. בעיקרון פרסום בגוגל על ידי תשלום לגוגל היא דרך מהירה מאוד, אבל שימו לב שלעתים אנשים נוטים להתעלם מהאתרים שמופיעים בראש הרשימה. הסיבות לכך מגוונות אבל באופן עקרוני יש משהו בהפרדה הזו שנראה לא טבעי, מתאמץ ומתחכם מדי. בסופו של דבר ההחלטה היא שלכם אם לדאוג לתחום של פרסום בגוגל על ידי תשלום או על ידי עבודה מתמשכת מול חברה לקידום אתרים.

בלוגרים ורשתות חברתיות

שתי צורות נוספות של פרסום מקוון שלא קשורות באופן ישיר לענף של פרסום בגוגל הן פרסום ברשתות חברתיות ופרסום על ידי בלוגרים. שלא כמו פרסום בגוגל, שיווק על ידי שימוש ברשתות חברתיות משמעותו תחזוקה בלתי פוסקת של תעבורה בדף העסקי שלכם. על ידי יצירת תעבורה גבוהה תוכלו לשמור על קהל לקוחות קבוע ולהגיע למודעות של משתמשים רבים. פייסבוק לצורך העניין חגגה לא מזמן את המשתמש המיליארד שלה.

שימוש בבלוגרים היא שיט נוספת של שיווק מקוון ובה משכנעים בלוגרים פופולאריים להחדיר תכנים שיווקיים לפוסטים שלהם. לרוב הם יסכימו לעשות זאת תמורת תשלום צנוע במיוחד או עבור שימוש במוצרים או בשירותים שלכם. אנחנו מזמינים אתכם לקרוא עוד על פרסום בגוגל, ברשתות החברתיות ועוד ולהפיק את המרב מהכלי המופלא הזה. בהצלחה.

הגב

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>