עלות פרסום באינטרנט

עלות פרסום באינטרנט תלויה במדיה בה נפרסם ברחבי הרשת. בראש ובראשונה נמצא את גוגל כפלטפורמה אשר הוכיחה את מרב האפקטיביות ונכון להיום מניבה החזר על השקעה הגבוה ביותר. לאחר מכן נמצאות מדיות נוספות כגון פייסבוק, יוטיוב, פורטלים ייעודיים ועוד רבים וטובים.

עלות פרסום באינטרנט

עלויות פרסום באינטרנט הינו מדד משתנה בהתאם לתחרות הקיימת למונח בחיפוש הרלוונטי.

Google מספקת שירותים לבעלי עסקים ובעלי עניין באינטרנט כדי לשווק את העסק או השרות שלהם דרך מודעות פרסום. היקף התחרות בין העסקים השונים על הרצון להיות ראשונים במונח מפתח היכול לספק להם לידים הוא הפרמטר המרכזי בקביעת עלות הפרסום או לחילופין "עלות לקליק".

פרמטרים לבחינה והשוואת עלויות פרסום באינטרנט:

  • עלות החשיפה
  • עלות ליד (עלויות המרה)
  • רמת התחרות למונח
  • "עלות הניסוי" – תוך כמה זמן רואים תוצאות

עלות שטח פרסום באינטרנט

ישנם מספר שטחי פרסום נפוצים המהווים את "עוגת הפרסום" הכוללת -

אנו נשמח לספק לכם ניתוח עלות פרסום מומלצת באינטרנט בכלל ובגוגל בפרט.